søndag 1. november 2009

Folkemøte i Bergen - "Den ene"

Barn med en vanskelig oppvekst som klarer seg bra, har ofte hatt et sterkt bånd til ei tante, en barnevakt, en lærer, en nabo eller en annen voksen. - De har hatt "Den ene".

Mandag 2. november er det folkemøte i Per Gynt-salen i Grieghallen fra klokken 19 til 21. Temaet er voksne som er tilgjengelige for barn. Alle barn trenger å bli sett og bekreftet av voksne. I min barndom og ungdom hadde jeg mange slike voksne rundt meg. Ikke først og fremst på skolen, men i nabolaget, familien, på ungdomsklubben og andre arenaer jeg oppholdt meg. Nå når jeg er voksen vil jeg være den ene for de som trenger det.

Magne Raundalen, Marco Elsafadi, Håvard Tjora (Blanke ark) og Trond-Viggo deltar på møtet i morgen. På denene.no kan du se detaljert program for Bergen i morgen, og for de senere møtene i Stavanger, Oslo og Tromsø.

Ta kontakt for å avtale felles kjøring (Nesttun), 924 00 514.

Én som bryr seg kan være nok

Ingen kommentarer: